Isnin, 30 Julai 2012

UPU dah keluar...mcm mana??

Alhamdulillah diberi kesempatan lagi untuk mencoret-coret sedikit pengalaman hidup..eh, ada ke ayat mencoret-coret tu?? Tak tau pulak saya..hehe, tp semua faham kan?? Tak faham, sudah...

sebenarnya hampir sebulan saya tidak menjejakkan diri ke kampung fb..alasan?? Malas nak tengok, malas komen, malas ..... segala-galanya la malas..

tapi sejak dua tiga hari ni saya dah kembali aktifkan fb..hehe..ada yang cakap kenapa deactive?? Saja je..
Owh, ingatkan lari dr pakwe td... -,-' ???

Tak apalah, itu semua andaian semata-mata..oklah berbalik kepada tajuk di atas..mesti ada yg terdetik dalam hati...oh, bdk lepasan sekolah rupanya..Ye, memang saya budak lepasan sekolah menengah.. lepasan STPM.

Dua tiga hari lepas, bimbang menguasai diri...alaaa, macam mana nak masuk fb ni?? Kalau masuk fb mesti ada yang tanya dapat mana?? sambung belajar kat mana?? Hurmmm..tak apalah lumrah hidup. Kalau saya pun mesti tanya jugak..hehe

Ternyata sangkaanku benar belaka..seorang abang merangkap guru sejarahku di sekolah menengah..bertanya dapat sambung belajar mana .....??

*Kejap...ok kat bawah ni saya dah merungkai soalan-soalan anda..^_^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan